Nejsledovanějšími trailery roku jsou MUŽI V NADĚJI a LIDICE

Začátek roku 2012 je vhodnou chvílí pro malé bilancování. Velmi Vám děkujeme za naši celoroční návštěvnost. Náš trailerový kanál na YouTube se blíží k dvoumiliontému prohlédnutí a právě dnes dovršil 400 odběratelů. Pro srovnání, kanál České televize nemá v tuto chvíli ani půl milionu prohlédnutí. Za tento úspěch Vám velmi děkujeme.

Pojďte se společně s námi podívat na některá zajímavá čísla a zároveň zjistit, kterých 10 trailerů jste si nejčastěji pouštěli.
Dvě první příčky obsadil trailer Vejdělkova hitu MUŽI V NADĚJI. Oba mají téměř 200 000 prohlédnutí. Na 3. místě je následuje další český snímek LIDICE se 115 tisíci zhlédnutí.

Proč se tohle video asi tolik líbí především mužům?:)

Až na čtvrtém místě je španělský snímek KŮŽE, KTEROU NOSÍM se značným odstupem 90 tisíc prohlédnutí, následovaný TWILIGHT SÁGOU se 63 tisíci kliky a pohádkou SAXÁNA A LEXIKON KOUZEL, který dokázala vykouzilit 53 tisíc prohlédnutí. Do první desítky se dostali ještě ŠMOULOVÉ, KAMARÁD TAKY RÁD, poslední HARRY POTTER  a komedie ZKAŽENÁ ÚČA.

Na film LIDICE byl z pochopitelných důvodů zvědavý celý český národ…

 

Kupodivu nejsledovanější zahraniční trailer porazil i trailer TWILIGHT a HARRYHO POTTERA

Upíři stále táhnou…

I trailer Saxány napověděl, že něco nebude úplně v pořádku…

Zřejmě i nostalgie starších diváků pomohla Šmoulům dostat se do první desítky…

Sex v podání Justina Timberlaka a Mily Kunis byl opravdu přitažlivým magnetem…

Harry Potter se vydal do kin úplně naposledy. 40 000 diváků se podívalo na tento trailer…

A desítku uzavírá Cameron Diaz a Justin Timberlake.

PUBLIKUM

Co se týče publika, tak mírně převažují muži nad ženami. 58 ku 42 procentům. Nejvíce jsou zastoupeni muži od 35 do 44 let. Ženy naopak ve věku od 13 do 17 let.

KDE SE DÍVÁTE

Nejčastěji sledujete videa přímo na stránkách YouTube (70%), nebo prostřednictvím vložených přehrávačů na stránkách partnerů, např. ČT24, ihned.cz, lidovky.cz apod. (25, 6%), následuje přehrávání ve vašich mobilech (3,4%) a přímo z kanálu je sleduje 1% našich diváků.

Článek jsme oštítkovali takto:

Napište nám co si myslíte

Nebojte, Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.