Nejsledovanější trailery roku 2014 – Tři bratři vedou i na YouTube

Na závěr roku jsme přichystali několik oblíbených bilančních žebříčků. A začneme na našem YouTube kanále. Podíváme se na nejsledovanější trailery letošního roku. Vůbec nejvíc jste u nás sledovali videoklip k pohádce Tři bratři. Na kontě má 414 tisíc zhlédnutí. Podívejte se na celý žebříček letošních top videí.

1. místo – Tři bratři – Když si tě dívko (414 000 zhlédnutí)

Není divu, že si písnička ze Svěrákovy pohádky našla tolik diváků. Hrála se hodně i v rádiích a na hudebních televizích. V kinech byla letos jednoznačnou českou špičkou v návštěvnosti.

2. místo – Lego Příběh (205 000 zhlédnutí)

I v kinech tenhle netypický animák bodoval ještě hodně dlouho po své premiéře. Jen u nás nejdete i dabované uvedení traileru od samotného Batmana!

3. místo – Vejška – 10 minut ukázek z filmu (164 000 zhlédnutí)

Exkluzivní ukázky nad rámec traileru bodovaly. Zejména na internetovou generaci cílí Tomáš Vorel se svým posledním filmem. Vyplatilo se.

4. místo – Padesát odstínů šedi (151 000 zhlédnutí)

Nárůst sledovanosti tohoto videa se bude dozajista ještě hodně zvyšovat, čím víc se bude blížit valentýnská premiéra. Porno pro mamky, jak se tomuto knižnímu bestselleru přezdívá bude velkým komerčním trhákem. To víme už teď.

5. místo – Noe (124 000 zhlédnutí)

Biblický epos s Russelem Crowem zaujal především netypickým ztvárněním starozákonního příběhu. I trailer se mimořádně povedl. Není divu, že přesáhl stotisícovou hranici.

6. místoStrážci galaxie – dabovaný trailer (109 000 zhlédnutí)

Marvelovská novinka překonala stotisícovou hranici. Příběhy netypické partičky odpadlíků, kteří prokáží svou odvahu i vtip bodovaly i v kinech.

7. místoVejška – film o filmu (94 000 zhlédnutí)

A ještě jednou Vejška. Ke Stem tisícům diváků se blíží sledovanost filmu o filmu.

8. místoFair Play (85 000 zhlédnutí)

Skvělé sportovní drama o dopingu socialistických sportovců zaujalo příznivce českého filmu. Ani v kinech film nezapadl, i když se pochopitelně nejedná o masovou záležitost. Sledovanost 85 tisíc diváků rozhodně není zanedbatelná.

9. místoDědictví aneb kurva se neříká (84 000 zhlédnutí)

Jen o pár set zhlédnutí méně má další český titul, který si své diváky našel. Přestože valnou kvalitou neoplývá, na trailer byli pochopitelně zvědavi příznivci kultovního snímku Věry Chytilové.

10. místoKráska a zvíře – dabovaný trailer (84 000 zhlédnutí)

Téměř totožné číslo sledovanosti vygeneroval trailer na francouzské zpracování klasické pohádky Kráska a zvíře.

11. místo – Fakjů pane učiteli – 80 040 zhlédnutí
12. místo – Hobit: Bitva pěti armád – 67 263 zhlédnutí
13. místo – Nymfomanka – cenzurovaný trailer – 60 559 zhlédnutí
14. místo – Vlk z Wall street – 59 552 zhlédnutí
15. místo – 10 pravidel jak sbalit holku – 54 995 zhlédnutí
16. místo – Příběh kmotra – 52 935 zhlédnutí
17. místo – Tři bratři – 51 563 zhlédnutí
18. místo – Zloba: Královna černé magie – 50 046 zhlédnutí
19. místo – Angelika – 49 407 zhlédnutí
20. místo – Vampire Academy – 49 258 zhlédnutí

Do první dvacítky se těsně neprobojovaly trailery na Díru u Hanušovic (47 915), Jednu za všechny (47 630), 300: Vzestup říše (45 038) nebo Pohádkáře (41 832).

Napište nám co si myslíte

Nebojte, Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

%d blogerům se to líbí: