Nepřehlédněte

S Anselem Elgortem a Edgarem Wrightem o filmu Baby Driver (exkluzivní videa)

Do našich kin tento čtvrtek vjíždí v plné rychlosti nový film Edgara Wrighta Baby Driver. V Americe se drží na vrcholu návštěvnosti a spokojené není jen studio, ale i diváci a kritici. Baby Driver vypráví příběh mladého řidiče (Ansel Elgort), který odváží lupiče z místa činu. Je totiž skvělý řidič, kterému pomáhá poslouchání iPodu s muzikou, aby byl ještě lepší. Když se Baby setká s dívkou svých snů (Lily James), vnímá to jako příležitost opustit život zločince a začít znovu.  Akční novinka má skvělé obsazení, krom zmíněné hlavní dvoky uvidíme Kevina Spaceyho, Jona Bernthala, Eizu González, Jona Hamma nebo Jamieho Foxxe.

Edgar Wright s Anselem Elgortem na place (foto: Falcon)

V Madridu jsme si v červnu povídali s představitelem hlavní role Anselem Elgortem a herečkou Eizou González. O tom, jak film vznikal s námi mluvil režisér Baby Drivera Edgar Wright. Podívejte se na exkluzivní videa.

Ansel Elgort vysvětluje, že právě láska k hudbě, kterou s Edgarem sdílí, je při jejich prvním setkání v Los Angeles spojila. „Sešli jsme se spolu v Los Angeles a zašli jsme na oběd, a bavili jsme se u toho pořád jen o hudbě,“ říká herec. „Tehdy jsem ani neměl tušení, o čem ten film vlastně má být, ale oba jsme sdíleli lásku k hudbě.“
„Ansel je hudbou skutečně posedlý, stejně jako hlavní hrdina filmu,“
říká Wright. „Jeho život hudba a rytmus zcela ovládají a Ansel má zkušenosti s tancem. Navíc je to skvělý herec a velice sympatický člověk.“
Elgort se role Babyho nadšeně ujal. „Líbilo se mi, jak eklektická role to je,“ vysvětluje. „Pracuje jako řidič, takže jsem se musel naučit řídit, má neslyšícího adoptivního otce, se kterým si zpívá, takže jsem se musel naučit zpívat, a jeho život je řízen hudbou, takže to zahrnuje i taneční a choreografické výzvy.“

Edgarovi Wrightovi samotnému bylo zhruba nějakých jednadvacet let, podobně jako Babymu, když ho při poslechu skladby Bellbottoms od Jon Spencer Blues Explosion napadlo, že by se jednalo o skvělý podkres k automobilové honičce.

O řadu let později měl možnost tuto honičku navrhnout a vystavět kolem ní celý film. „Byl to výsledek vášně a ztělesněný sen. Dvě moje velké vášně se spojily v jediném filmu. Vždycky jsem toužil natočit akční film, který byl vystavěn na hudbě.“ Producenti Nira Park, Eric Fellner a Tim Bevan byli nadšeni z možnosti uchopit pečlivě promyšlené motivy Wrightova akčního thrilleru a vytvořit z nich ojedinělý choreografický a filmový zážitek.

Děkujeme distribuční společnosti Falcon za zprostředkování videorozhovorů.
-redakce a D. Šimková-
foto/video: Totalfilm, Sony, Falcon © 2017

%d blogerům se to líbí: