Nejsledovanější YouTubeři odhalují i stinné stránky popularity (soutěž o dárky k filmu)

Pokud si myslíte, že být YouTuber je v podstatě ostuda, možná jste ještě nenarazili na YouTube tvorbu, která stojí za váš čas. Režisér Jiří Sádek (Polednice) ale natočil snímek o pětici tvůrců, kteří mají co říct. Celovečerní vlog, jak autoři trefně maskují svůj dokument (to by mohlo u mladé generace zavánět něčím nudným) představuje Kovyho, Shopaholic Nicol, The Cup of Life, Pedra a Gabrielle Helcl, tak trochu jinak. Jejich fanoušci i nefanoušci se dozví, jak jejich videa vznikají, poznají rodinná zázemí i názory blízkých na jejich tvorbu. YouTubeři navíc poodhalí i stinné stránky svojí popularity.

Na příkladu šestice hvězd českého YouTube zjišťujeme, co to vlastně znamená být součástí fenoménu YouTuberství.  „Každá generace měla své idoly, které jejich rodiče nechápali. NEJSLEDOVANĚJŠÍ je komunikačním mostem mezi televizní a internetovou generací. Dali jsme si za úkol vytvořit po vzoru animáků od Pixaru vybalancovaný film, ve kterém si své najdou nejen děti, ale i jejich rodiče,“ říká producent filmu Jindřich Trčka, který byl se svým štábem YouTuberům celý rok v patách doslova po celém světě.

*Video blog, zkráceně nazývaný vlog, je blog, při kterém se dotyčná osoba nevyjadřuje písemně, ale ústně, a zároveň při tom může točit sebe nebo své okolí. Natáčení vlogů je populární na platformě YouTube. Člověk, který při svém vyjadřování používá formu video blogu, je video bloger či vloger.
zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlog

„YouTubeři nejsou bohové, ale na druhou stranu ani ďáblové. Jsou to normální lidé, kteří se stali hvězdami bez napojení na klasický showbyznys. Stali se hrdiny našich dětí a my si toho ani nevšimli, protože jde o tak nový fenomén, že je složité ho uchopit z jakékoli strany – jak o nich psát v novinách, kolik berou peněz, je pro děti škodlivé nebo prospěšné sledovat YouTubery, má to nějakou hodnotu? Proto jsme se do tématu YouTuberů pustili – abychom na ty otázky odpověděli a posunuli se v tématu dál. A chceme u toho diváky také pobavit,“ říká režisér Jiří Sádek.

Soutěž o dárky k filmu Nejsledovanější

Soutěž trvá od 15. září do 22. září 2017. Pokud chcete použít soutěžní email soutez@totalfilm.cz, nezapomeňte uvést do předmětu „Nejsledovanější″
Dodavatelem cen je produkce filmu.