Patnáctiletý Ezequiel se zakouká do lehce staršího Mona, s nímž zanedlouho naváže intimní vztah. Rodiče Ezequiela odjeli na měsíc do Evropy, a tudíž oběma mladíkům nic nebrání v jejich sbližování. Idylku ovšem naruší Monův záhadný „strýc“, který v Ezequielovi vidí možnost výdělku.
Toxické vztahy
Film plyne velmi pozvolným tempem; v první půli tak poskytuje dostatek prostoru k hloubání, v druhé už bohužel působí lehce únavně. Obdobně jako Bergerův předchozí (a vydařenější) snímek Blonďák se i Lovec odvíjí pomalu s velkým důrazem na triviálnost každodennosti a v ní skryté drama. Všichni herci jsou typově velmi dobře zvoleni. Juan Pablo Cestaro v ústřední roli Ezequiela vcelku minimalisticky, ale zato přirozeně, reflektuje morální dilema, ve kterém se jeho postava nachází.
Kdo je lovec?
Značná část filmu se vyznačuje thrillerovými prvky, které staví především na napjatém hudebním doprovodu. Tyto intenzivní vsuvky ovšem často nevedou k žádnému zásadnímu odhalení. Podobně i celý snímek slouží jako vynikající lákadlo k něčemu, co se ve finále nedostaví. Film sám je vlastně lovec, který se urputně a efektivně snaží, těsně před koncem ovšem ztrácí dech.
Lovec (Argentina, 2020) Argentinské drama Lovec otevírá důležité téma dětské pornografie a s ní spjaté morální dilema lovce i loveného. Snímek svůj námět zpracovává obrazově elegantně, avšak vypravěčský místy kostrbatě.
foto/video: Sombracine Producciones, Mezipatra © 2020
El cazador ??
Young Hunter
Drama
Argentina, 2020, 101 min
Režie: Marco Berger
Scénář: Marco Berger
Hudba: Pedro Irusta
Hrají: Juan Barberini, Lautaro Rodríguez, Juan Pablo Cestaro
Střih: Marco Berger